ساخت غرفه‌ فضای باز

ساخت غرفه‌ فضای باز یک فرایند چالش‌برانگیز و جذاب است که نیازمند توجه به نکات مختلفی مانند طراحی، مواد ساخت، مدیریت فضا و تجهیزات فنی می‌باشد.غرفه سازی جلوه ویژه با سال‌‌ها تجربه و تخصص در زمینه‌ی غرفه سازی مدرن می‌تواند به شما کمک بسیاری کند. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید.

مراحل ساخت غرفه‌های فضای باز

در ادامه‌ی مطلب، به برخی از اصول و مراحل مهم در ساخت غرفه‌های فضای باز نمایشگاه بین المللی تهران اشاره خواهیم کرد:

طراحی و برنامه‌ریزی

قدم اول در ساخت هر غرفه‌ای کسب اطلاعات لازم و مفید در رابطه با غرفه‌سازی و چیدمان غرفه نمایشگاه می‌باشد. به مراحل زیر دقت کنید:

مشخص کردن پلن:

مشخص کردن پلن و اهداف حضور در فضای باز، از جمله تبلیغات، نمایش محصولات، یا برقراری ارتباط با مشتریان. این موردی یکی مهم ترین موارد در زمینه ساخت غرفه است.

مطلب پیشنهادی: ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان

شناخت مخاطبان:

تحلیل دقیقی از مخاطبان هدف و شناخت نیازها و ترجیحات آن‌ها. این مورد به شما کمک می کند تا بتوانید از نیاز را به خوبی درک کرده و طبق آن به مشتریان خود خدمات ارائه دهید.

طراحی اجزاء:

طراحی استند، پوشش، تابلوها، نمایشگاه محصولات، فضاهای استراحت، کف سازی غرفه و… باید توسط یک شرکت طراحی غرفه مجرب اجرا شود. ما ساز در این زمینه میتواند به بهترین شکل ممکن به شما در زمینه ساخت بهترین غرفه ها کمک کند.

مواد ساخت و چگونگی ساخت غرفه‌های فضای باز:

در این مرحله از ساخت غرفه‌های فضای باز بایستی طبق سلیقه‌ی خودتان و با تجربه‌ی سازنده غرفه  و متریال ساخت غرفه ویژه فضای باز نتیجه بگیرید که بهترین جنس برای ساخت غرفه چیست؟ متخصصان جلوه ویژه می توانند در این خصوص به شما کمک کنند تا از چه مواردی استفاده شود تا بهترین بازخورد برای شما به ارمغان آید.

انتخاب مواد:

انتخاب مواد مقاوم، سبُک و جذاب با توجه به محیط و هدف نوع طراحی غرفه مدرن ، کلاسیک و یا مینیمال این مورد یکی از مهم ترین مواردی است که به برند کمک می کند تا محیطی خوب و جذابی را برای بازدید کنندگان و بازاریابی و فروش غرفه نمایشگاه بهتر ایجاد کند.

نصب و ترکیب مواد:

برنامه‌ریزی دقیق برای نصب و ترکیب مواد به‌کار‌رفته در ساخت غرفه را غرفه سازی جلوه ویژه با استفاده از ایده های نو در سطح بین المللی انجام می دهد.

مطلب پیشنهادی: هزینه غرفه سازی | رسانه دیجیتال غرفه نمایشگاهی |عوامل موثر غرفه سازی